Kotak hitam (black box) pada pesawat terbang berfungsi untuk mencatat
kegiatan pilot baik percakapan – cockpit voice recorder (CVR), maupun
gerak pesawat terbang -flight data recorder (FDR) .
CVR
merupakan seluruh data percakapan di dalam ruang kocpit baik percakapan
pilot dengan co pilot maupun dengan bandara pengawas. Sedangkan FDR
mencatat seluruh data penerbangan pesawat, mulai dari ketinggian
pesawat, kecepatan, tekanan kabin, temperatur udara diluar, kinerja
mesin, dll.
Kotak hitam yang di perkenalkan pada tahun 1960 an.
Kala itu sistem perekam kotak hita berupa pita magnetik yang cara
kerjanya mirip tape recorder tempo dulu. Di era 1990 pita magnetik
digantikan dengan Solid-state Technology yang menggunakan chip memori
untuk merekam data.
Cara kerja Solid-state Technology
Data dari FDR dan CVR disimpan di memory boards di dalam crash-survivable memory unit (CSMU) – pelindung black-box1memory yang berbentuk silindris. Dengan alat ini lebih dari 700 macam parameter data dapat disimpan.
Data dari FDR dan CVR disimpan di memory boards di dalam crash-survivable memory unit (CSMU) – pelindung black-box1memory yang berbentuk silindris. Dengan alat ini lebih dari 700 macam parameter data dapat disimpan.
Seluruh
data yang dikumpulkan oleh sensor sensor di pesawat terbang di kirim ke
flight-data acquisition unit (FDAU) yang terletak di hidung pesawat.
FDAU inilah sebagai perantara sebelum data di simpan dalam kotak hitam.
Itulah
sebabnya mengapa setiap ada kecelakaan pesawat terbang, kotak hitam
inilah yang di cari oleh investigator, karena data-data terakhir sebelum
terjadi kecelakaan terekam dalam kotak hitam ini. Biasanya data-data di
dalam kotak hitam (black box) ini dirahasiakan oleh penyelidik karena
berbagai alasan.
Spesifikasi Umum:
-Perekam Data Penerbangan
-Mencatat waktu: 25 jam terus menerus
-Jumlah parameter: 18 - 1000 +
-Dampak toleransi: 3400Gs / 6,5 ms
-Tahan api: 1100 degC / 30 menit
-Air tekanan perlawanan: 20.000 kaki terendam
-Underwater locator beacon: 37,5 KHz; baterai memiliki umur simpan dari 6 tahun atau lebih, dengan 30-hari
kemampuan operasi pada saat aktivasi
-Mencatat waktu: 25 jam terus menerus
-Jumlah parameter: 18 - 1000 +
-Dampak toleransi: 3400Gs / 6,5 ms
-Tahan api: 1100 degC / 30 menit
-Air tekanan perlawanan: 20.000 kaki terendam
-Underwater locator beacon: 37,5 KHz; baterai memiliki umur simpan dari 6 tahun atau lebih, dengan 30-hari
kemampuan operasi pada saat aktivasi
Perekam suara kokpit:
- Mencatat waktu: 30 menit terus menerus, 2 jam untuk solid state unit digital
- Jumlah saluran: 4
- Dampak toleransi: 3400Gs / 6,5 ms
- Tahan api: 1100 degC / 30 menit
- Air tekanan perlawanan: 20.000 kaki terendam
- Underwater locator beacon: 37,5 KHz; baterai memiliki umur simpan dari 6 tahun atau lebih, dengan 30-hari
kemampuan operasi pada saat aktivasi
- Jumlah saluran: 4
- Dampak toleransi: 3400Gs / 6,5 ms
- Tahan api: 1100 degC / 30 menit
- Air tekanan perlawanan: 20.000 kaki terendam
- Underwater locator beacon: 37,5 KHz; baterai memiliki umur simpan dari 6 tahun atau lebih, dengan 30-hari
kemampuan operasi pada saat aktivasi
Catatan :
Rancangan kotak hitam modern sudah diatur oleh sebuah kelompok yang disebut Organisasi Penerbangan Sipil Internasional (ICAO). ICAO menentukan informasi apa kotak hitam harus mencatat, lebih dari apa yang jangka waktu sudah disimpan, dan bagaimana survivable harus kotak.
Rancangan kotak hitam modern sudah diatur oleh sebuah kelompok yang disebut Organisasi Penerbangan Sipil Internasional (ICAO). ICAO menentukan informasi apa kotak hitam harus mencatat, lebih dari apa yang jangka waktu sudah disimpan, dan bagaimana survivable harus kotak.
Para
delegasi ICAO banyak tanggung jawab ini kepada Organisasi Penerbangan
Sipil Eropa Tetap (EUROCAE) yang menangani dokumen yang disebut Minimum
Spesifikasi Kinerja Operasional Crash Airborne Sistem Perekam
Dilindungi.
Kuring menyakiti sareng haté ngejat mun aya dina masalah anu ageung lumangsung dina perkawinan abdi tujuh bulan ka tukang, di antara kuring jeung salaki kuring. jadi pikasieuneun pisan yén anjeunna nyandak hal ieu ka pangadilan pikeun cerai. anjeunna nyarios yén anjeunna moal resep deui sareng abdi, sareng anjeunna moal bogoh ka abdi deui. Anjeunna anjeunna dipak kaluar-bumi sareng ngajantenkeun abdi sareng murangkalih abdi ngaliwat nyeri parna. Abdi nyobian sadaya cara anu tiasa waé pikeun nyayogikeun deui, teras nyuhunkeun, tapi sadaya teu ngeakeun.in anjeunna parantos nyarios yén anjeunna parantos nyieun kaputusan, sarta anjeunna henteu pernah hoyong ningali kuring deui. Janten dina hiji sore, nalika abdi ucing deui tina pagawean, abdi pendak sareng sobat guna anu sanés nanyakeun ka salaki kuring. Ku kituna abdi ngécéskeun unggal hal manéhna, jadi anjeunna ka kuring yén hiji-hijina cara anu tiasa nampi ku salaki deui, nyaeta ngadatangan caster mantra, sabab estu digawé pikeun anjeunna teuing.So abdi pernah percanten ngeja, tapi abdi teu boga pilihan sejen, ti turutan nasihat-Na. Lajeng anjeunna masihan abdi Email alamat tina mantra mantra anu ngadina. Janten isuk-isuk anu sanés, abdi ngirimkeun surat kana alamat anu anjeunna masihan ka abdi, sareng mantra mantra ngajénkeun yén abdi bakal nampi salaki kuring dina poé saterusna. Naon hiji pernyataan endah pisan !! Kuring pernah percaya, ku kituna anjeunna nyarios sareng abdi, sareng ka abdi sadayana anu kedah abdi lakukeun. Mukang isuk-isuk isuk-isuk, surprta héran, salaki kuring anu henteu nyambung kuring kanggo 7 bulan terakhir, masihan kuring telepon pikeun nginpokeun ka kuring yén anjeunna nuju balik. Jadi Endah pisan Ku kituna ieu pisan kumaha anjeunna parantos sumping deui dina dinten anu sami, kalayan seueur kaasih sareng kabagjaan, sarta hapunten hapana, sareng ka nyeri anu anjeunna disababkeun abdi sareng barudak urang. Lajeng ti dinten éta, hubungan kami ayeuna leuwih kuat batan kumaha sateuacanna, ku bantuan Dr. WEALTHY. Ku kituna, abdi bakal saran anjeun kaluar upami anjeun ngagaduhan masalah ngahubungan anjeunna, abdi masihan abdi 100% jaminan anu anjeunna bakal nulungan anjeun .. Surélék anjeunna dina: wealthylovespell@gmail.com, atanapi anjeun Whatsapp anjeunna. + 2348105150446 Hatur nuhun asoooo teuing !!!
BalasHapus